when i grow up

hej alla!

hur har ni det? jag har det sådär, ligger i sängen och är DÖD!
svin trött och gråtfärdig.. vet inte varför. men har varit deppad hela dagen, hatar såna här dagar.såna här dagar ska man bara behöva få ligga under täcket, osminkad, flottig och titta på en kärleksfilm.
men istället ska man göra sig fin för att gå på skolan och vara trevlig med lärare,klasskamrater och sina vänner..
jag verkligen hatar såna här dagar. jag känner inte för något ikväll, inget händer här i Luleå.
jag hatar verkligen den här staden, varför flyttade jag inte!?!?!?!?!?!
dum jävla idiot jag är.

fårse vad som händer ikväll, blir iaf något med tjejerna.
hoppas det kan göra min dag lite bättre iaf...

här får ni några bilder att njuta över!

          jag och frida               olivia, jag och elin           moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0