090427

GAH, så trött jag är!
Håller på att tippa av stolen.
Väckarn ringde 05,30, ville dö, ramla ur sängen så jag bröt benet eller armen eller vafan som helst..
Skulle ha börjat 6imorse, men hade ingen godlust att gå till jobbet, och bussen gick inte försen 06,10 så Rebecca var snäll och lät mig ta den :)

Har varit jäkligt mycket folk nu imorse, och på någotsätt så hatar jag frukosten!
Tur att när min rast är slut så är det vanlig meny igen, och jag hoppas jag får stå i kök.
Annars vet jag inte vad jag gör........
Jobbar 3dagar till, sen är jag ledig fre,lör,sön. Ska bli wonderbart!

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att jag blir lite piggare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0