090429

Kom hem för en timme sen typ, sitter fortfarande med jobbar kläderna på.
Skulle bara kolla när jag började imorgon, men det slutade med lite annat också.
Som vanligt?

Jobbade 15-19, sen 20,30-00,45.
Det gick. Var faktiskt rätt kul att jobba stängningar, hade glömt bort hur det var nästan ;p

Imorgon ska jag till tandis, jag hatar att vara där! USCH FAN!
Ska vara där halv 3, och börjar jobbet 3, hurfan ska jag hinna det?
Sen på kvällen blir det HELEX (hörochhäpnad), och solning med Ida.

Nej, nu ska jag ta och börja tänka på refrängen.
Mamma sa att jag fick sova ut imorgon, men med sova ut menar hon typ till 10, så det är bäst att jag kommer isäng:)

Vad händer på valborg någon!??!?!?!??!?! Är i desperat behov av att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0