ÄR DET OKEJ ATT SÄGA UPP KONTAKTEN MED SIN VÄNNER PGA....

att dom inte är hemma på de big day?
viqan åker till sthlm för att fira sin pappa, erica och emilia åker till sin morfar(?!), elin åker till sthlm,
olli åker till byn gud glömde (rantajärvi) och relle åker till järvsö(!?)
det betyder alltså att bara frida är hemma och kanske fenny, vet inte om hon ska till gällivare.
frida är inte myndig så hon kan inte gå ut med mig under påsken, hur ska jag överleva!?
ni kan räkna med att jag ska ha fina presenter...
det här är min önskelista:
*KÖRKORT
*BIL, TYP PORSCHE,BMW OSV
*THAILANDSRESA
*USA RESA FÖR ATT HÄLSA PÅ ALICE
*LONDONWEEKEND MED SHOPPING DÄR NI BETALAR ALLT
*EN IPHONE

sen vet jag inget mer, men det här räknar jag med =)
puss på er! NOT! det här ska jag komma ihåg...............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0