dålig..

fyfan vad jag är dålig...
imorse innan jag började jobbet så gick jag förbi statoil vid jobbet för att köpa snus,
jag snusar alltid ettan, men kände att jag ville testa nå annat så jag köpte Skruf tror jag den hette!?
nåja iaf, den var svin god, och jag hade inte tagit många snusar vid 3idag när jag slutade, typ 3st för att man inte kan snusa
på jobbet.
det innebär då att jag hade nästan en heljävla dosa, eller vi kan säga en HELdosa kvar.
jag åt lite efter jobbet och tog en snus efter maten, och satte den på brickan eftersom jag hade andra handen full med mobil och skit, och tänker " ja, jag måste fan komma ihåg den här nu"...
men vafan tror ni händer? jag slänger hela snusdosan....
och det värsta av allt är att jag inte märker det försen jag sitter på bussen hem. SUCK!
41kr rakt jävla ner i soperna... okej, det kanske inte är så mycket, men om man är pank så är det jävligt mycket..

annars idag då, 05.00 ringde väckarn, men valde att snosa till 20 över, och jag hann! amazing.
jag ville dö på jobbet under hela dagen, var pigg fram till rasten då jag höll på att somna när jag såg på barnkanalen.
fick sluta halv 3, åkte hem åt glass med rebb på blågåsen och sen stupade jag rakt ner i sängen och sov till halv 9.

vaknade att av det var 2 huliganer som rivde lägenheten (trodde man iaf), men dom satt vid datorn.
syrran 1 pluggade och syrran 2 faceboookkkade(alltså viqan)..
har sett lite BB och nu ska jag nanna..
 
imorgon händer det inte mycket, ska försöka pallra mig upp till 12 och äta lunch med erica.
annars ska jag gå en sväng på stan och kolla om jag hittar något fint till helgen.
vi ska till boden, yey! har inte varit där på länge.

nu sängen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0