FAN VAD KUL DET ÄR ATT GÅ UT NYKTERT

ska ta och göra ett litet kort inlägg om dagarna som varit.
har istortsett hängt med en väldigthemlig och söt person :)

fredag; cleo med ida&ylva och en till tjej. dansade loss och hade jävla roligt!
              var ända till stänging innan vi gick hem och sov.
lördag; iceicebaby! smsade ida och ville dit, och innan jag visste ordet av det så var jag på förfest och satt i boden på g
              till boden. var nykter som fredagen, helt ärligt så är det jävla roligt att gå ut nyktert.
              och man slipper se ut som ett skabb när kvällen börjar lida mot sitt slut.
              så nykter på krogen får 5/5toasters.
              sen bar det av till luleå igen, jag ida, egon och robin åkte till ida på afterparty, lirade lite gh och käkade hammsiar.
              som ida sa; palle borde du inte göra dom här? du kan ju det! haha, tack för den!
söndag; slappade som fan i sängen och vid 3 bar det av till boden, släppte av robin, sen for vi till egon och
                var packhjälp åt han, innan vi sa hejdå åt han på tåget..
                chillade tillbaka, åt lite pizza, sov hos ida.

kan bara säga en sak om helgen; GALET,GALET,GALET,GALET, SKRATT SKRATT SKRATT!
fyfan vad kul jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0