ICE ICE BABY!

jajjemen, igår blev det boden och ice.
helt grym kväll och fötterna värker fortfarande även fast jag hade låga sneakers på mig..
nåväl, började med att ta 6bussen till boden, åkte direkt till martin, där vi inte blev länge innan jag,emilia,ida&frida
åkte till gutte och gänget.
förpartajjade med dom, och hade så sjukt jävla kul!
sen blev det iceice, var riktigt nice, dansdansdansdans ;)
efter stäningen på ice på drog jag och emilia med gutte och dom till lasse och käkade innan jag skulle ta bussen hem
till luleå 6 på morgonen..
tack alla för igår, hade jävligt kul!

nu vill min mamma ha med mig på meditation, låter det bra? bakis trött som fan och meditation? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0