VALBORGSMÄSSOAFTON

Godmorgon.
Har vaknat för ett tag sen, ska klä på mig innan en promenad till Kvantum med Ida.
Bara så jäkla svårt att veta vad man ska ha på sig, tydligen plusgrader i skuggan..
Hmm, får ta mig en funderare på det..

Ikväll startar vi hos Ylva på gultza med grillning och peppar inför krogen, jag får ju faktiskt gå ut lagligt nu ;)
Dock vet jag inte vart det bär av, kanske grace, kanske ice, kanske kafelino.
Är som lite sugen på Ice, fast ändå grace. Nåväl, det lär ju märkas =)


Nu ska jag klä på mig lite, hoppas alla har en lika bra valborgs som jag ska ha =)
Bjuder på två klipp, fytusan vad jag skrattar helt sjukt, magen viker sig. Paulina med världens sämsta humor?



Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha, var tvungen sno tommy! om du har dålig humor, har jag lika dålig ;) haha, fan vad söt ungen är!

2009-05-02 @ 11:26:20
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0