GLÖMDE JU BERÄTTA

jojustja,glömde ju berätta att jag var och försökte "vuxen-handla" idag....
gick till williys, tog en vagn för att det skulle vara coolare trodde jag.
det blev:
*billys panpizzor 10pack
*10pack colalight på burk
*chips
*dipp
*godis
*schampoo
*balsam
*tandkräm
*duschkräm
*cigaretter

*toalettpapper

och priset låg på hela 325;-!

vad säger ni? tror ni jag är redo för att flytta hemifrån?
det tror fan inte jag.

4colalight, en halv chipspåse, dipp, godis och en billys panpizza & lite LW senare
så ska jag slå på en film..
klockan är närmare 5 nu, och jag vill inte att Ida ska väcka mig imorgon.
men det gör hon, närmare bestämt vid 10.
jag hoppas hoppas att hon har glömt att ställa väckarklockan, eller inte hör den.
då blir det guld!
 
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0