GODKVÄLL

Tror fan kroppen börjar säga ifrån nu.....
Alltför lite sömn, och då menar jag verkligen det, och toooooo much sol.
Och av solen blir man fan utmattad, samma gäller donken.
Har börjar 5timmar tidigare onsdag,torsdag,fredag.
Och imorgon(lördag) skulle jag vara ledig, men icket. 10-19 står på schemat.
Dock ledig på söndag, fyfan vad jag bara ska ligga i sängen hela jävla dagen!

Och fan tillråga på allt så har jag slitit ut ett ledband från knäet och  ner till foten.
Ohyggligt ont som fan, men det är bara att kämpa.
Och btw, jag är fortfarande lycklig, och allt går förbannat bra, och jag kan knappt bärga
mig inför lönen jag får i september! moneymoneymoney

Nej, sova kanske man skulle göra?
Jabrahej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter som att du behöver komma till Kalix och vila upp dig.

2009-08-10 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0