JÄVLAR VILKET INLÄGG

Jaha, vad ska man ta att börja med?
Var ju som ett tag sen jag bloggade sist.

Syster har dragit till mamma & moffi i Sthlm så nu är jag totally alone
på Rådstugatan 16.
Det är frihet, fan så skönt det är att inte ha någon att anpassa sig till, kan komma
och gå hur man själv vill det.
Det kallar jag extrem frihet. Och nej, jag skulle inte tacka nej till en egen lägenhet.

Annars har det varit Kalas här i Luleå i helgen.
Jag hade faktiskt roligt, inte för mycket alkohol. Tack som fan för det.
Och det där jag och Ida sa att dom hittar oss i Schlager-tältet och karaoke-tältet, var bara bullshit.
Vi var inte där en enda jäkla gång!
Hängde mestadels nere i Norrahamn inne på Kafelino tältet.
Nåväl, det gick ju det med =)

Innebandyn har dragit igång på riktigt.
Dock ska jag premiärträna imorgon, hallelujah!
Fan så jag har saknat klubba och boll, det är helt sjukt.

Veckan har vi planerat in.(vi då menar jag, Jag och Ida).
Imorgon blir det schtek på arons.
Tisdag, schtek på alder i Boden sen se fotboll.
Annars jobbar jag.
Dock bara kvällspass, så hinner schteka. Och det tackar vi gudarna för.
Herregud, är lika vit som en vit-tiger.
Sen har vi även planerat en liten tripp.
Vi skiter i utlandet och drar till Lidköping, Vänersborg och Göteborg en sväng i slutet av månaden.
Hoppas bara att det bli av, vi  har suttit i soffan sjukt peppade och tänkt på allt vi ska göra
när vi är där nere.
Yeah, hoppas som fan!

Dock tvingade Ida mig att se Baksmällan idag.
Det gjorde mig ingenting, trodde hon skulle se hela och inte somna som hon har en tendens till att göra.
Allt gick bra dom första 2minutrarna, sen sov hon som en stock.
Nu ligger hon i min säng och sussar som en prinsessa.
Och jag sitter klarvaken. Whats up med det lixom?
Lyssnar på Winnerbäck, som förövrigt jag och syster ska och se den 25-26 november i Luleå och Umeå.
Jäklar vad kul vi ska ha.

Nejfan, nu börjar det göra ont i fingrarna och ida väcker mig om cirka 7timmar, så det är bäst att
jag får mig lite sömn, så då slår vi på Karlsson på taket. wiho!

Bjuder på en schtekig bild på utelivet på mig och syster.


ojfan, glömde ju nästan berätta att jag blir storasyster den 12augusti.
eller då går tiden ut.
jag har inte lixom bestämt mig ännu om jag vill ha en lillebror eller en lillasyster.
hoppas nästan på en lillebror, så pappa kan lära han hockey.
nåväl, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0