Lillasyster

Idag har jag blivit stora syster år Julia.
Hihi, pappa mmsade en bild på henne, och hon var gode söt!
Ska och se henne imorgon, jävlar hoppas hon blir lik storasyster sin ;)

Annars då, var på sjukan idag.
Hade en inflammation i hälsenan och ett ledband som var ut sträckt.
Inte undra på att jag har ont.
Ingen sjukskrivning från jobbet inte, ska ha varenda krona!
Fick smärtstillande och sen skulle jag ha kryckor när jag inte jobbade för att inte belasta det.
Konstigt?

Jobbade 15,30-00,45 både igår och idag.
Timmarna bara rusade förbi.
Vi sålde 3tusen någonting på en timme när vi var 3pers.
Det kallar jag gode bra!

Nej, nu ska jag se Sunes jul och Vänner och äta billys pan pizza.
Är sååååååååååååååå jävla hungrig.
Sen ska jag försöka somna, dock är  jag inte trött pga att jag har druckit redbull och kaffe i mängder!
Ska upp tidigt imorgon och titta på bebben.
Kanske får mig en bild eller två, så jag kan visa henne.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0