LYCKLIG

fan vad lycklig jag är!
det är helt sjukt...
har inte känt mig såhär på länge..

nåväl, det var inte det jag skulle skriva men bara så ni vet att jag mår bra.
dagen har rullat på som satan, solning/bad på arons.
stack iväg till boden och såg derbyt mellan BBK-IFK .
fan satt på ena sidan av planen första halvleken, en eller egentligen 2 killar som satt bredvid
mig tjatade hela jääääääävla tiden om hur dåligt luleå spelade, och hur gamla dom var, och blablablaaaaaaaaaa.
men ingenting om bodens spelare, även fast dom var lika dåliga vissa stunder.
fan hade lust att köra upp min colalight bruk i käften på killen som satt bredvid mig.
bytte till andra sidan där vi var omringade av bbk fans. suck, eller omringade och omringade.
satt ett killgäng bredvid oss, och sen två småkläppar på ena sidan.
ena kläppjäveln bad mig/oss vara tysta för att vi babbade på så mycket.
skulle ha gett han min daim och be han hålla käft. men eftersom han knappt hade fyllt 10 så sket,
jag fullständigt sket i det =)
släppte av rebban på örnäset, och sen blev det destination hertzöööön broehoe.
där jag såg några avsnitt av 2och en halv män innan idahoe hämtade upp mig.

nu ligger jag i sängen, eller ska jag säga soffan kanske.
har kommit på att min soffa är fan så mycket skönare än min säng, som dessutom är en dubbelsäng nu när
syster har lämnat mig. hallelujah!
imorgon är det back to work 19-00,45.
jag längtar faktiskt, faktiskt så gör jag det.

nej, nu ska jag sätta på vänner säsong 2 avsnitt 9 - the one with phoebe's dad.
he blir gode nice!
sen schtekning imorgon också, fan jag börjar faktiskt bli brun.
även fast ida och rellan retar mig för att jag är blek.
men wtf, dom har varit i turkland i maj/juni och då får man lättare färg.
sådeså!

btw, visst ska jag att jag var lyckig? att allt är underbart?
bra, tänkte väl det =)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0