Onsdagsklubben

I onsdags var vi ut på Kafelino.
Jag och ida började hemma hos mig, Fagge kom förbi en sväng för att kolla ställningarna.
Sen dumpade folket in, 6tjejer och 1kille. Stackars dig Lukas.
Fick för mig att börja härma Lukas när han dansade. Jag har altid tyckt att jag var bra på att dansa,
men ICKET om man jämnför med Lukas Brehm. Vilken man, vilken dansare, värsta M-J förfan!
Med schlaaaager på högsta volym & vinet som sprutade ut ur flarran, shottarna gick som på led.
Oj så roligt vi hade det ;-)
Sen blev det Kafelino. Vi gick dit ungefär vid 11 halv 12. För lamt för att Larsson och Eken skulle stanna.
Gick hem till mig igen och shottade lite mera.
Gick tillbaka och allt gick som på räls efter det. Allt var kung förutom insidenter..
Dansade och levde rövare hela natten lång.
Jag, Ida och Barre gick till mig, jag gjorde fyllekäk, tacos, mackor och popcorn, och innan jag visste ordet
av det så var jag stendöd i soffan.
Det kallar vi utekväll, fan så roligt!
Fyllebild 1:


Fyllebild 2:



Nu inväntar vi bara Alanya 09. Shit pommes!
Jävlar så roligt vi ska ha det  =)
Jag, eken och Linn.
We're gonna rock alanya!

Nej, nu ska jag slå på någon film.
Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0