SCHTEKDAG

Jaha, då ska jag berätta lite om dagen.
Började med arons, badade lite och pressade i solen. Helt gudomligt skönt!
Åkte till Kvantum och handla saker inför grillning, sen raka spåret till J-S, där middag stod på schemat.
Fläskfile&sallad, fyfan så gott det var.
Är nog fortfarande i matkoma efter det, eller så är det från donken?
Åkte till G-stad och hade träning i världens varmaste halljävel.
Ska tamefanimig ha med mig en fläkt nästa gång!

Sen har jag och Ida tagit oss en prommis till donken.
Fan vad gott det är med kvällsmat, love it!

Imorgon inväntar en dag i solen, blir nog dock inte alder.
Så vi får se vart vindarna eller rättaresagt vart Volvo v40n kör oss.
Arcus kanske? Arons? Gultza? Who knows.
Därefter intar vi Bodens Arena för att se derbyt mella BBK-IFK Luleå.
Undra vemfan man ska hejja på?

Nej, jag funderar fan på att gå ner till starre och köpa snus nu.
Men kroppen säger nej, men hjärnan säger ja.
Blir nog starre nu dirren.

Btw, så känner jag mig så jävla lycklig.
Allt flyter på så jävla bra nu.
Allt går fint, allt precis jävla allt.
Happiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0