torsdag 090827

ibland är saknaden stor.
ikväll saknar jag dig.
första gången sen vi bröt upp på riktigt så saknar jag dig och även skriver/säger det..
det kanske bara är ikväll (förhoppningsvis) who knows.
första gången jag pratar om dig sen vi bröt.
det känns konstigt, men samtidigt så jävla bra!
för jag vet att jag aldrig mer kommer att prata med dig, aldrig mer vara när dig,
aldrig mer sova vid din sida. för 2månader sen så ville jag allt det här, nu vill jag inget.
och det är jag så jävla glad för, för jag är värd så mycket bättre än att ha dig vid min sida.

nåväl, var på kaffe ikväll. det sög! fyfan, alldeles för mycket folk och sviiiiiiiiin tråkigt.
var tänkt att vi skulle svänga våra lurivga där, men icket sa nicket!
var mest social med folk och jag & ida sa till alla vi träffade att vi åker på fredag.
shiiiit vad skönt det ska bli!
en vecka bort från luleå.
guld!

nu hade jag tänkt måla tånaglarna & vanliga naglarna och sen slå på lite vänner.
måste fixa det sista imorgon innan resan och jag känner att tiden inte riktigt finns till.
så godnatt från mig och vi hörs nog efter turkiet!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0