fredagsnatt

Vann matchen mot Kalix.
9-1 blev resultatet, strååååååååålande!!!!
Nu taggar vi upp inför nästa match, som jag hoppas jag kan medverka i.

Annars händer det inte mycket i livet.
Ska ner till Sthlm den 30e januari på intervju ang jobbet i Cypern.
Fiiiiii-iiiiiiii-iiiiiiiiiiiiiiiifan om jag får jobbet.
Då blir jag borta från april till november, gosh!

I helgen händer det inte mycket, lite jobb, lite barnvakt, lite myspys, lite stan, lite träning.
Ja lite av varje.

Njäe, undra om man skulle slå på Pelle Svanslös eller spela skip-bo med syster och John?
Svårt val, svårt val..

Nu ska jag krypa ner, eller krypa och krypa ner, ligger redan i sängen fast med kläderna på.
Ta av mig kläderna och lägga mig i min nybäddade säng.
Finns det nå bättre när man har duschat och är ren och lägga sig i en nybäddad säng?
Njäe, tror fan det är bättre än sex!

Godnatt mina lovers, och vickan lycka till imorgon tänker på dig när du köttar alla tjejer på
läns i Boden! Önskar jag hade haft körkort så hade jag kommit och kollat.
Puss på dig/er.


Förresten.............. VAFAN HÄNDER MED ATT ERIK(ERIKA)GRÖNWALL VINNER IDOL!?
Orka svenska folket, orka.........
Calle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0