nattetid på Rådstugatan 16

hur fan kommer det sig att jag alltid blir så jävla sugen på knäckebröd med ost såhär nattetid?
har snart ätit hur mycket som helst, men det är sjukt gott!!


förövrigt så är klockan 03,35 och jag är inte det minsta trött...
hm, hur fan ska det gå när jag ska upp kvart i elva imorgon!?
jag måste klara det, tackar fan aldrig nej till julbord.
även fast det är skolans.
så tänkte fara dit och snika mig lite frukost och lunch eventuellt middag också :p
rätta takter!

åker till kalix imorgon, wiho gör segerdansen!
missade gymmet idag, detta betyder alltså att jag måste
fara och gymma imorgon efter jag ätit julbord.
fan vad jobbigt det kändes, men måste jag så måste jag.. crap....................
skulle aldrig ha lovat mig själv att träna minst 4ggr i veckan.

nej, nu ska jag duscha, se coyote ugly äta lite mer knäckebröd och invänta jb.
tack och hej leverpastej




mosters älskling,
snart kommer jag och pussar på dig
förresten ser ni likheten? får höra rätt ofta att vi har lika långa ögonfransar
jabrahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0