090201

Hej och hå! :)

Har inte skrivit sen i fredags, så tänkte uppdatera er lite om min helg :)
Fredagen; Var ju först begravningen, sen åkte jag och Jonas till Luleå, följde med han som smakråd på stan, han köpte ett par skitsnygga jeans :) Sen ut på storheden, sen äta mat på jobbet, sen hem och fixade till mig och sånt skit.. Innan det bar av till Porsön. Det började bra, med alkohol, dansa och snack! Jag tror jag fan inte har haft så kul på länge :)
Dock var det ju någon jävla idiot som tog eller lånade Ericas skor, men hon har fått tillbaka dom nu om jag inte minns rätt?
Nåväl, jonas och lana kom dit, vi hoppade in i en taxi och åkte till Cleo.. Där dom gick in medans jag for till matstället med Elin och Frida.. Hade förbannat roligt! ;D

Lördagen: Vaknade upp med världens baksmälla... Fyfan! Åkte och jobbade, mådde dåligt som fan.
Sen vart det bio, Wallander-Hämnden.. Om ni inte har sett den så se den :) Det var den bästa Wallander.. 5av5 toast :D
Hem och sova eftersom jag har/hade extrem magvärk!

Söndagen: Skulle och jobbade, men magen sa nej! Så somnade om och sen har jag bara suttit här och och varit och handlat. Ska på pilates sen med Olivia och Erica. Kul!

Morgondagens planer : Gymma, jobb sen träning :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0