090205

Hejåhå! :)

Sitter på jobbet nu, har rast. Fick börja 3timmar tidigare idag, jobbigt men det är pengar ;D Pengar som jag älskar!
Slutar 6, och då funderar jag på om jag ska fara och springa på bandet en sväng, eller bara gå.
Har också försökt få med mig en massa folk och se " I taket lyser stjärnorna". Men det nappade fan för ingen!
Kanske frågar mamma, kan säga att jag bjuder, då kommer hon typ springa dit :)

Annars då, igår var jag hemma hela dagen..
Kände mig inte kry när jag vaknade upp på morgonen så sov vidare, och vidare och vidare..
Är inte helt frisk ännu, dock ingen feber... Just ont i min hals och täppt i näsan...

Nej, nu ska jag röka!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0