090209

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varken haft ork eller lust att skriva något efter det som hände natten till lördag..
Det är helt sjuk att max 10min kan förändra så mycket för en, vågar knappt gå ut själv, måste titta bakom mig hundra ggr ungefär för att jag är så rädd..
Inte nog med smärtan som jag har. En grymt hemsk smärta som gör att jag knappt kan sova på nätterna....

Morgondagens planer: Träffa min sjukgymnast på helex kl 10, hem och sova, plannja med Ikis och sen mysa med henne, blir nog en bra dag..

Nu fick ni en liten uppdatering iaf..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörde vad som hänt.. Du kan ringa mig nån dag om du vill, så jag får höra hur du mår :)

2009-02-10 @ 13:57:18
URL: http://sannamorsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0