090211

Kom just precis till jobbet, dock börjar jag inte jobba försen halv 5 så jag har godtid på mig att chilla!

Igår gjorde jag stan med Jonas och Erica, fyndade en högkjol för 79,50:-. Fick 20%på den för att HM hade nå clubskit, så det tackar vi för! :) Sen käkade vi middag på max, for hem till Annso och dom en sväng och hämtade nå paket åt Josse, sen vidare till mig och sen Plannja. Dom förlorade dock med typ 5pinnar.. Efter det for vi och tog oss chees på Donken och sen vidare till Erica för att sova :)
Idag har jag bara chillat i Ericas mammas säng tills hon kom hem, dock var det lite pinsamt när jag ligger i hennes säng och äter godis och halv sover typ halv 3. Men what to do när man typ är handikappad!? Nothing!

Helgen är iaf planerad, blir att åka till Umeå och hälsa på Syrran, Charlie och Mattias :)
Hoppas det blir en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0