090216

Godmorgon!
Har sovit som en gud inatt, finally!
Ska berätta lite om min helg:

Fredag:Henry kom och hämtade mig och mamma strax efter 14. Det bar av till Umeå, väl framme i Umeå vid 6, så beställde vi pizza och hade mykväll bara :)
Lördag: Var och gjorde stan, dock hann vi inte med alla affärer som vi ville.. Nåväl, åkte tillbaka till Tomtebo och mamma satte igång med potatisgratäng och fläskfilé, medans jag fick agera frisör åt syster. Tog ut hennes äckligt stora tova i håret, sen färgade jag det.. Efter det jag mamma & Charlie myskväll med melodifestivalen. Woho, Måns säger jag bara!
Söndag: Började dagen med ett HÄRLIGT barnjävlaskrik! Usch fyfan säger jag bara, somnade om till 11 ungefär. Käkade lite frulle, sen kom Viktoria, Fredrik, och deras 2barn  Elmer och Imre till Petra. Lekte på lite med dom innan vi for hem..
Hann även till träningen igår, kom hem 45min före träningen började, men jag är ju bäst ;)

Ikväll blir det träning och planera lagfest, jag är sjukt taggad!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0