13februari, fredag.

Nu är allt packat och klart, väntar bara på att Henry ska plocka upp oss så vi kan börja våran biltripp till Umeå.
Ska bli skönt att komma iväg, men samtidigt hade jag velat stanna hemma eftersom det ska vara en liten "personalfest" hos Erik ikväll, och imorgon var jag bjuden på Alla hjärtans dag fest. Men jag säger som mamma, att jag måste vila den här helgen efter det som har hänt.
Så ska tillbringa min helg med syster, Charlie, Mattias och mamma i Umeå. Det kommer nog blir perfekt :)
Får bara hoppas på att ingenting händer oss under vägen, det är ju trots allt fredagen den 13onde.
Förra gången den var fredag den 13onde, var på Williams student. Då var allt perfekt förutom väder, jag var lycklig, kär, och var hos min pojkvän och hade det mys..
Så får hoppas på att det här dagen kan bli lika bra, med familjen. Dock får man ju göra dagarna till det man vill.
Dock är inte lillasyster med, för hon tror att hon är cool, som ska ha VINKVÄLL hos oss ikväll, och imorgon ska hon supa arslet av sig.. Låter ju bra. Eller?

Nej, nu ska jag ta och bädda sängen och göra det sista innan mamma får damp ( eftersom min mamma har S T Ä D M A N I, så måste allt vara perfekt hemma hos oss. Ingenting får ligga framme.) Och det tar KÅL på mig..

Hörs på söndag efter träningen, om jag hinner till den dvs :)
Hoppas ni alla får en toppen helg, för det ska jag se till att ha!
Puss!

btw, så pissade djurgården på luleå igår och vann med 5-2 :) 4 vinsten den här säsongen på luleå!
You go guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0