..

Fyfan vilket fittjobb jag har...
Vill någon vänlig själ ge mig ett nytt jobb så jag slipper den här skiten?!?
Hoppas/önskar av hela mitt hjärta att jag får jobbet på grönalund.
Har jag berättat vad vi ska införa på Mcdonalds? En våg, så vi kan väga alla glassar/pompan innan vi serverar dom,
för vi gör tydligen lite för stora glassar/pompor.. Är dom dumma i huvudet? Det tar ju bara ännu längre tid.
Nej, nu är jag jävligt less det här jobbet......

Nu: Helex, bodyjam-litegym.
Sen: Ducha, se Sex and the city.
Senare: Sova som fan, och jävla längta till att få sova ut imorgon!

Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man vara en mer negativ människa än vad du är? har funderat på det ett bra tag nu.

2009-02-03 @ 21:44:37
Postat av: Anonym

Kan man vara en mer negativ människa än vad du är? har funderat på det ett bra tag nu.

2009-02-03 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0