FAIL

haha! jag failade igår på den där saken.

"2. Ett ord på fyra bokstäver: Palle"

Som Viqan skrev:
RUBRIK: JAG KISSAR PÅ MIG


helt ärligt..
jag skrattar så mycket så jag kolar snart ner och dör.

läste nyss palles blogg..
hon är ju svarthårig nu, men undra utifan om hon inte är blond på riktigt.. alltså, på riktigt.
riktigt.

"2. Ett ord på fyra bokstäver: Palle"

paulina larsson...ordet "palle" har fem bokstäver i sig.

MAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAH


Och dessutom så skrattade jag lika mycket idag som hon så jag höll på att kissa ner sig, mina knän vek sig av skratt och höll på att dö...
Vi sitter i Rebeccas soffa och då säger Vic; Har ni läst min blogg om palle?
Maria hade läst men inte jag och Relle. Jag trodde att det hon hade skrivit något om min MILFmamma, eller om när jag red fanny idag eller dansade till high school musical i köket.. Men nej!
HAHAHAHA, Jag dör och jag erkänner att jag failade.

OCH KICKAN, JAG ÄR FÖDD BLONDIN! PUSS PÅ  DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0