Hola!

Hur mår ni? Jag mår helt ok, dock hade kunnat jag må underbart bra om det inte var så förbannat kallt ute!
Det är -25! Brrrr... Och jag som ska sticka till jobbet alldeles snart..

Pratade nyss med Josefin, och vi höll på att prata om när jag ska komma till Kalix, men jag vet inte när jag har tid.
Så hon kommer nog till Luleå ikväll, jippie :) Dock stannar hon ju bara tills imorgon, men hinner ju ändå träffa henne :)

Jag har drömt om Thailand 2nätter irad, är det meningen att jag snart ska åka dit eller?
Det skulle vara underbart ;)
Btw, så har jag sökt jobb i Cyoern från Juni-September som aupair till en 2årig liten tjej, båda föräldrarna är från Sverige, så dom pratar svenska. Plus att man får egen lägenhet, dom har pool på gården och det tar 10min att gå ner till stranden från huset, hoppas jag får det! Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då blir det massa hushållsarbete för din del.

2009-02-20 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0