less

Klockan är nu 23:43, och jag skulle behöva få mina skönhetstimmar...
Känner att ögonlocken börjar tinna av så därför ska jag göra ett kort inlägg, och sen slänga mig i sängen och se en film.
Blir dock inte hör och hämpnad Björn Gustafsson, för då kan jag aldrig sova, tänkte satsa mer på någon som jag sett jävligt mycket, kanske High School Musical?! Äh vafan, det löser sig :)

Imorgon blir det gym som leder till jobb som leder till innebandyträning i Gstad...
Jag hatar att åka buss! Ge mig ett körkort, någon?
Och det jag menar med att åka buss det är det att träningen börjar 20.30 till 22.00, men då är det såhär att bussen dit går 19.30, och hem 22.16, är inte hemma försen typ 11 imorgon eftersom det tar en jävla tid att åka till Gstad, det går fan fortare att åka till Boden med bil. Det är fan skammligt! Men what do to, what to do? Ska fan börja lifta till träningen, tror nog säkert Vickan är på att göra det ;)

Nej, nu blir det sängen, hörs imorgon :)
Puss och pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0