SEMLOR

Jag hoppas innerligt när min mamma kliver in genom dörren att hon har köpt semlor!
Jag är så jävla sugen på det, och har hon inte gjort det så springer jag till farmor i Kalix och trycker i mig några.

Idag har jag inte gjort ett piss, eller jo pappa bjöd mig på lunchbuffé på Baan Thai, och det var min favvorätt, kyckling i gröncurry, FYFAN VAD GÖTT DET VAR. Är fortfarande i matkoma...
Sen har jag bara legat i sängen och sett High school musical 3, tror ni jag kände mig lite nördig när jag ser filmen och sen har jag highschool påslakan, en aning kanske!

Överväger att fara och träna ikväll, vet inte om jag orkar gå dom hundra metrerna till gymmet.
Det kändes fan jobbigt..

SNÄLLA MAMMA KOM HEM NU MED SEMLOR, JAG BER DIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Favoriträtt lätt!

2009-02-24 @ 19:38:59
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0