Sthlm 11mars?

Gokväll! :)

Somsagt, jag och syster skulle ju på bodyjam på Helex, men eftersom vi inte har hängt där sen mamma sist tränade där dvs 4-5år sen så visste jag inte att det fanns en tredjelokal för bodyjam m.m..
Vi satt som små offrern utanför spinning/bodypump salen och tänkte, jaha och vart är bodyjamen då?
Men då läser vi att det är i NYA LOKALEN. Jaha, vartfan är den då? Vi hittade ingen tredje.
Efter en timme när hon gick och simmade så såg jag massa svettiga tjejer som kom upp från en trappa, och då slog mig tanken att där var NYA LOKALEN. Nåväl, nu vet jag till nästa vecka :)
Träningen gick bra, sprang 30min, sen körde jag lite ben, mage armar :) Hoppas på träningsvärk imorgon ;)

Morgondagens planer: Sova ut länge, träna lite innebandy med flickor 12, sen stå och ta betalt dom som ska se Derbyt mellan Gif-Ibk Luleå herrar :) Kanske en liten gymrunda på dagen, fårse vad jag orkar med!
Känner att det har blivit mycket träningar nu på slutet, men det är bra! För jag satsar ju på beach 09 ;)

Nej, nu ska jag jumpa in i duschen, sen vidare till sängen.
Sovgott kära vänner!

 Btw, åker till 99% ner till Sthlm den 11mars över dagen bara. Vad jag ska göra där är en hemlis, så inte ni alla andra hakar på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0