Ta mig härifrån...

Ta mig härifrån jobbet, helst nu!
Chefen är här, Jenna som åker runt på alla McDonalds i Sverige som ser att vi gör rätt är här, Christer som är chef över alla McDonalds i Norrbotten och Ulf, som äger restaurangen är här........
Jag är jättenervös och pratar nästan ingenting, och det är inte likt mig.. Men man kan som inte vara sig själv med dom här jävlarna här! Tillochmed Asim kom in i personalrummet och frågade vad det var med mig...
Dom är jobbiga. Jobbiga som fan!!
Och jag jobbar med dom ända fram till 5, då jag får sluta, likaså dom! Blä.....................
PLUS ATT DOM BLAD MIG KLIPPA AV MINA NAGLAR FÖR ANDRA GÅNGEN, NEVVAS SÄGER JAG BARA! Hellre slutar jag.

Efter jobbet ska jag och syster på Bodyjam och skaka lite rumpa, ska lära hon.
Eftersom hon sa till mig för någon dag sen: Palle, jag vill vara lika cool sig dig och dina vänner, fara på fest och kunna dansa och sånt".
Jag satt under fläkten och tog mig en nattcigg, och slog på Whatever you like med T.I, och min syster skulle visa vad hon gick för. Det var inte bra ska jag nämna, så ikväll ska hon lära sig att dansa.. Fast frågan är ju, Kommer hon lyckas?
Efter det har vi bestämt att vi ska köra ett litet gympass med Rebban, och sen springa lite på bandet..
Hoppas på mycket gott och kolla på ;)

Nej, nu är rasten snart slut, och jag ska gå ut och röka..
Btw, jag testade chees förförsta gången på HÖR här, ett och ett halv år! Har jobbat här sen juni 07, och aldrig testat chees, men det visade sig vara riktigt goda utan gurka och med bara pyttepyttelite lök :) Så nu vet ni det!

Måste rusa nu, dom blir så jävla griniga annars.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0