090212

Godmorgon!

Har försökt knapra ihop ett inläg hur länge som helst, men det har verkligen inte gått nå bra ;D
Ska försöka göra mitt bästa nu iaf...
Igår var jag och jobbade, gick bra första 1-2 timmarna, sen började jag få så jävla jävla ont i armen/ryggen så jag bara ville dö. Fick sluta tio i åtta, skulle egentligen ha slutat halv 9, tack Viktor för att du stannade ist för mig! :)
Åkte hem, tryckte i min Ben and Jerrys, godis, riskakor och yoghurt med flingor... Vafan är det med mig!?
Och innan det på jobbet så hade jag ätit 2chees...

Idag vaknade jag av mobilen ringde trodde först att det var Erica som ville komma upp på en cigg eller något men icket!, kollade på skärmen "mcd", då slog jag av ljudet och somnade om..
Märker att det ringer eller något igen, kollar ser inte vad det står för att jag är så i sömn och somnar om..
Men då var det dom som hade ringt båda gångerna..
Det var ju inge roligt, trodde det var erica eller någon snyggkille eller nå sånt ;)

Nåväl har precis tryckt i mig min halva Ben and Jerrys perfekt fruskost! Idag hade jag tänkte packa lite inför imorgon, eftersom jag inte hinner imorgon, sen fara en sväng på stan och sen fara och köra lite ben och mage på Helex, eftersom jag fortfarande har så jävla ont sen i fredagsnatt så kan jag inte fara på boxningen som jag hade tänkt... UGGAH!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0