WIHO!

Börjar med våran härliga visa!

Var e boxen?
-Den e slut
Var e spriten?
-Den e slut
Var e chipsen?
Dom e slut
Var e Vickan?
Hon är däckad!

Lagfesten var kanon! Har nog inte haft så kul på länge, synd bara att Vickan inte klarade tryckte så länge utan fick sova i min säng resten av kvällen. (från halv 12 till typ 4 när vi kom hem) Stackars hon!
Vi mumsade i oss chips, äcklig pizza från matstället, sen när fan har dom infört svamp på kebabpizza!?
Och så Lips, eller med Z. Hursomhelst, fick spö av Vickan och Anna. Dom jävlarna men vann stort båda gångerna över Carro. Vidare till Sunderbyn, där vi VAR festen! Vidare till MAX för att äta jävligt gottnattkäk, stor strips och 2 smältostar. MUMS! Sen gick vi vidare hem för att få liv i Vickan..
Somsagt, det här borde vi göra om snarast! YEAH NIGGAS!

Idag då, Vic och sis väckte mig vid halv 10, syrran kastade massa saker på mig så var alltmänt less och bakis.
For på BGbasket och sen Gstad för att se herrarnas match där dom vann.
Hem och åt middag och försökte sova, gick iväg till Helex med mamma och Relle och körde lite.

Nu ska jag dö som fan i sängen eftersom jag är svin trött!
Puss!


BTW, NI TJEJER SOM HAR BILDER FRÅN IGÅR, SEND ME [email protected]!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0