090110

Hejåhå :)

Har precis ätit en jävla god middag, kyckling i nå jävla sås, och ris till det :)
Ska snart börja göra mig lite iordning, fräscha upp mig, ska på bio ikväll med syster, rebecca och angelica, vi tänkte ta och se den här nya filmen som hade premiär igår,  Changeling, en thriller med Angelica Jolie.
Tydligen en sann historia, så här står det om det; "Christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. En månad senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.".
Verkar faktiskt skit bra, speciellt när den är sann :)
Sen är det alltid så mysigt att gå på bio.

Imorgon blir det träning, först skulle vi ha haft match, eller träningsmatch mot Sävast tror jag det var!?
Men det blir bara vanlig träning, tack gode gud :)
Efter det blir det Bingolottto med syster och sen är nog rebecca med på det, eftersom hon är med på allt :)

Nej, nu ska jag ta en rök, och sen börja fixa mig lite!
BTW, SÅ OM 3MÅNADER HÄNDER NÅGOT FANTASTISKT!!

Olivia: Vafan menar du med det?;) Jag har ju skit bra självförtroende!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0