090114

Lite saker som händer/hänt:

* Tryckt i mig palt i massor, känns som att så fort jag rör min mage så kommer jag spy. Tänk bara att springa på träningen. Fyfan!
*Min syster och mamma bakar, det är fruktansvärt.. Det låter som att min syster aldrig har bakat förut, (tror dock inte det heller), hon gör allt fel, och mamma som har varit psyk på sista tiden, är mer psyk än förut just nu! Tur att jag åker till träningen snart.
Plus att dom lyssnar på skaburbian ibakrunden, fan ni skulle höra dom! MIna öron sprängs, jag vill skjuta skallen av dom, jag blir galen!
*Var in Google, och sökte efter
billiga flygresor till Gbg och tillbaka, läste ni att jag skrev BILLIG!? Den billigaste resan gick på 5644kr... Fyfan! Så det blir tåg i sådär 19timmar kanske, liggplats för 1378kr, och då kommer jag direkt till Vänersborg.
* Nu tänkte jag byta om, sen gå sakta sakta till bussen.. Orkar inte höra dom här jävlarna längre..

Och glöm nu inte att slänga in dom sista frågorna som just DU vill veta om mig :)
Har fått en hel del, dock endel samma, men det blir bra :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0