090120

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Ärligt talat så kommer jag inte ihåg vem jag kysste först ;p Men om det är han jag tänker på så brukar vi stanna och prata när vi träffar varandra, smsar lite dåochdå.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jaaa!
3. Vad åt du senast?
En toast här på jobbet.
4. Har du fått någon komplimang idag?
Jo, faktiskt! På jobbet, Moody och Asim var så chockade att jag var helt osminkad, så dom tyckte att jag var snyggare osminkad än med smink.. Wierd ;p
5. Har du varit med i en rättegång?
Det har jag.. Värsta jag har varit med om i hela mitt liv!
6. Är du polare med grannarna?
Neeee :p Men känner dom inte.
7. Vilka länder har du bott i?
Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Till happis från kalix!
9. Har du haft en stalker?
Nej, tror inte det iaf :p
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Nej, eller jo Ryss-Olga. För hon gav mig MVG!
11. Hur bra är din syn?
Sämst syn som fan!
12. Var är dina syskon just nu?
Hmm, skolan/jobb/mammaledig
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Kommer inte ihåg :p
14. Vem ringde dig senast?
Mcdonalds
15. Vilken tid gick du upp imorse?
7,15
16. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska parta loss, sen har jag även match + minicup för dom som är födda 00-01.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Har träning till 6, ska vi se film efter det eller?:)
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha, Danny :D
19. Vad finns i din bakficka?
Kvitton
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Såg på Björn Gustafsson -Ett livsverk
21. Vad är det första du gör på morgonen?
Typ kissa eller kolla mobilen.
22. Vad ska du göra efter det här?
Byta om, sen så ska jag åka hem och sova som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0