090121

Godmorgon era fittskallar!

Har precis vaknat och är trött som fan, men vi ska ha besök snart så det var bara att pallra sig upp..
Dock hade det ju inte skadat med att sova lite längre..
Idag är det innebandyträning som står på schemat, fan vad roligt!
Nej, nu ska jag ta och göra nå åt mitt rishår på skallen..

Emma: Men är du störd? Tycker du att jag ska växa upp bara för att jag tycker om Björn? Borde väl ändå vara du som ska växa upp när du skriver att jag ska växa upp bara för att jag tycker om han? ;) Sant?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar :) skulle uppskattas när jag är hemma och är sjuk idag :(

2009-01-21 @ 10:20:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Du, vet du vad? Björn Gustavsson är en av de mest överskattade komikerna som finns. Han blev känd för att dra ett riktigt dåligt skämt om hur bra vi har det i Sverige, han låtsades vara full (Superkasst) och sjöng en sång till Carina Berg som han klantade sig i.

Och på den vägen gick det, de som gjorde honom känd var små tjejer som tycker att han är söt.

2009-01-22 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0