090130

Nykommen hem från begravning.. Den var så vacker.
Många tårar fällda. Och jag fick ont i hjärtat av att veta att han verkligen är död..
Vafan ska inte Nilssons ha?

Nåväl, när jag stod och sminkade mig imorse och fick sms, så hör jag pappa skrika från vardagsrummet: Paulina, du måste stänga av mobilen i kyrkan.  Tror han att jag är dum i huvudet? Tror han aldrig jag har varit i kyrkan förut?
Eller så ville han bara vara mån om mig... Vad tror ni?

Nu ska jag ta en tripp upp till mormor, sen äta på Kina med pappa innan jag och jonas åker till Luleå!
Ikväll ska det drickas alkohol, längesen sist!
Hoppas ni alla får en super kväll, för det ska jag ha :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0