090130

Godkväll!

Har precis kommit hem från Nilssons. Jag verkligen gillar den där familjen, varenda gång jag är där så känner jag mig som en familjemedlem. Känns underbart att vi har fått tillbaka kontakten igen jag & Josse.
Sitter och kollar runt lite på internet, men det finns fan inget intressant längre.. Kollar lite ansiktsbok, sen lite bdb, sen kollar man lite bloggar och sen är det bara skriva blogg typ.. Och allt går på mindre än en halv timma...
Fyfan för internet säger jag bara, jag ska skaffa mig ett Wii eller Guitar Hero istället, så jag kan fördriva tiden där istället för den här lilla rutan..

Nåväl, anlände till Kalix igår runt 8, fick så klart vänta på snabbafamiljennilssons.com nere vid bussstationen i typ 20min, sen bar det av till Domus, eller Coop, säg vad ni vill, sen hyrde vi film på Druggen, gissa vilken vi hyrde!? Björn Gustafsson - Ett livsverk, ovanligt ;D Sen trallade vi upp till Miika, där det vart mys. Såg filmen åt chips och choklad i massor, pappa hämtade mig och Josse efter 11 då vi for till lägenheten för att hämta kläder för idag, sen kom Jonas och hämtade oss :)
Vi pratade på, och såg någon film på Canal +, dock somnar jag ju alltid när man ser film så jag sov som en stock efter cirka 10-15minuter :)

Dagen idag då, jag och jonas skulle vakna 9 för att dricka morgonkaffe och sen sola, blev inte så mycket av det.
Istället låg jag klarvaken till 11 innan Josse vaknade, och strax därefter vaknade Jonas också.
Vi höll på att tjorva om vi skulle fara till Luleå eller Happis, men det slutade med att vi hamnade i Gallerian efter många många om och men + en solning hann vi med också innan :) Sprang runt lite i Gallerian i Kalix, åkte några varv i rulltrappan med Alvin, han tyckte det var as roligt!  Kan ju bero på att det är för att han är snart 2år?
Sen vart det kebabmiddag på Tvärgränd 2, plus film :)

Oj, det här blev ett långt inlägg :p
Nåväl, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen sova.
Ska vakna 8 imorgon för att möta Maria, Ida och Inki utanför Kalix kyrka halv 10..
Godnatt mina vänner!

Alla mina tankar på Nilssons familj imorgon! Ni är starka och klarar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0