091023

Nu ska jag berätta lite om gårdagen, jag och erica är skitstolta över oss själva! ;D Haha!
Först simmade vi i 40minuter, sen gick vi från pontus till kvantum, från kvantum  till tuna.
Fattar ni!? Vi var/är svin stola över oss själva! :D

Idag blir det stan-häng, ska shoppa lite och sen ska vi äta någonstans, men eftersom Erica den jäveln är sugen på kycklingsallad och jag på thaimat, så slutar det väl med att jag ger med mig och äter den där jävla äckliga kycklingsalladen på Dagoberts... Det är då fan nyttigare med thaikäk, har ni någonsin sett en en fet thai? Nej, tänkte väl det!
Ska fan övertala ikis att gå på thai thai, om inte annat får jag väl bjuda henne, och säger hon nej då, så äter jag själv på thai thai.. Efter det blir det plannja, hoppas på vinst för en gånsskull!

Nu ska jag sminka mig och chilla lite innan erica slutar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0