Lam dag

Gokväll i stugan mina kära bloggläsare!

Gårkvällen var svin skön och härlig, började ju med bion.
Den var faktiskt över förväntningarna bra, fick rysningar och nästan tårar i ögonen.
Fast lite less blev man ju av att sitta i den där jävla stolen i 2timmar och 21minuter, och jag var kissnödig innan filmen började, sen en stor fanta senare efter 2timmar och 21minuter sprang jag ner till David!
Där Frida, Elin, David och Petter var. Det var bara att sätta igång med att dricka, fyfan säger jag..
Usch, fyfan säger jag bara för alkohol...
Som mina kompisar säger, festar man varje helg så är det fan inte roligt längre.. Och det är fan sant.. Det är inte roligt längre. Fast jag vill ändå till Boden på lördag, mest bara för att dansa loss ;)

Dagen har bestått av Bg-Basket, sen innniiiipindy i G-stad.
Måste fan säga att det är så jävla lamt att åka bussjäveln dit och hem, fyfan så tråkigt!
Dock slutade det med att jag fick så jävla ont i ryggen sen syrran tryckte ännu mer på den idag, så var tvungen att hoppa av planen. Så imorgon blir det att boka akuttid på Helex och fixa ryggjäveln, det är ju trots allt gratis för oss i GIF ;)

Imorgon blir det jobb, sen ska jag träffa Erica, vi ska gå ner till Vägverket och fixa körkortsintyg!? Eller vafan det nu hette, sen Dansmagasinet och kolla om dom har nå latino eller salsa dans, och somsagt boka tid på Helex. Sen ska vi kolla vad lilla jävla stan har att erbjuda, börjar bli riktigt less nu att vara här.
Efter det blir det solning och sen vidare till jävla Gstad för en fantastiskt kul innebandyträning..
Hoppas jag fan kan spela imorgon....

Nej, nu blir det nattciggen och sen se karlsson på taket, har fan inget roligare för mig.
Puss Vänersborg här kommer jag i slutet av månaden och rockar staden med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0