Har min syster fina bröst? Nej!

Hehe, fan vad jävla smart jag är! Jag har ju haft borta det där så att jag inte har kunnat lägga in bilder, haft fetstil m.m nu fattar? Ja det hoppas jag, nu fick min syster precis ett jävla skrattanfall, och sa; Vafan Palle, du har ju tryckt på "Ändra redigerare". Och jag fattade nada, sen fixade hon det och nu är det helt jävla bra igen! Nu vart det fan roligare att blogga igen!

Idagen har bestått av simining, fyfan, jag var slut efter typ 3längder, så vi körde bara 20 längder, nästa fredag blir det 50, och så försöker vi öka på varje gång, jag och rebban! Fast det roligaste var nog när jag bytte om, stod och speglade mig i spegeln och tog ut hårsnodden m.m, då står en 70+ och ler lite mot mig, och jag var ju söt nog att le tillbaka, och då säger hon; "Oj, den ramlade visst ut", sen log hon ännu mer, jag brast ut i skratt och Rebecca fattade ingenting, jag berättade och hon vek sig av skratt. Det var blygläppen som ramlat ut. Haha, fyfan har nog inte skrattat så jävla mycket på länge!
Efter det så var jag och testade ett par jävla snygga jeans på Diva, cheap monday, billiga och fick värsta Beyonce rumpan i dom, fan undra om man ska slå till? Sen for vi och storjävla handlade på Kvantum, äckligt tungt att sen bära det till bussen, och från busshållplatsen till henne.
 Vi har myst tjejerna ikväll, eller jag, elin, erica, olivia och rebecca, tacos, åt ihjäl mig & sen sett Let's Dance, fyfan vad Blondinbella är jävla korkad. "Alltså om man är 18år så måste man ju träna pardans, för det vet ju ingen 18åring"
Sen tror hon att hon kommer vinna, hon har ingen jävla taktkänsla, inte som paulina larsson inte ;) det är bullar det.

Imorgon blir det stanhäng med mamma + mat och prat, mitt och mammas ställe på lördagar ;)
Sen blir det nog Boden och utgång på ICE, eller någon jävla hemma fest här i luleå med göttfolk!

Sen kommer jag nog ner och röjer Vänersborg i slutet av månaden, eller jag och Josse.
Sthlm fördendelen också, kommer bli perfekt, dock bara så jävla jobbigt att tåga ner till Sthlm, sen buss från Sthlm till Vbg, och sen samma hem, men vafan, ska man ha kul så blir det bra!

Nej, nu ska jag spotta och hoppa på min syster, sen sova.
Är fortfarande i bad-koma ink taco-koma, så det behövs nog!

Btw, jävla idiot som har komenterat senaste inlägget, samma IPadress, och låtsas vara min mamma..
Det är mammas ex som är dum i huvudet, om någon vill skjuta ihjäl han så ring mig!
Han förstör våra liv.
Tack och hej från din tjej ;)

Btw, så frågade min syster mig nyss, Har jag fina bröst, Palle?
För er som inte känner min syster så har hon inte alla får i hagen ;)



slänger upp en bild på party mig från nyår ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

här har man bra självförtroende ;P

2009-01-10 @ 15:48:36
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: L

hon har ju underbara bröst! ;D

2009-01-11 @ 09:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0