090114

Ja, nu hade jag tänkt att svara på lite frågor :)

1,Vad tycker du om Blondinbella, Kissie och Kenza?
Svar: Blondinbella är en tjej med mål i livet, och hon tror verkligen på sig själv!
          Det jag dock inte gillar hos henne är dom där jäkla kanin/päls jackorna..
          Kissie är verkligen en sån här tjej som inte bryr sig om andra, hon går ut på Stureplan, gör läppförstoringar mm.
          Har lixom inte fått ett sånt bra intryck av henne.
          Kenza tycker jag absolut bäst om! Hon är grym, hade hellre velat se henne i Let's Dance än Blondinbella.
         
2, Har du pojkvän?
Svar: Nej, det har jag tyvärr inte. Raggar lite hit och dit :p haha

3, Vad är din framtidsplan?
Svar: Min framtidsplan är att flytta utomlands och bli en känd frisör/makeupartist.
          Älskar att färga hår, klippa hår, sminka folk, göra uppsättningar.

4, Har du, eller har du inte kommit över ditt ex än?
Svar: Ena dagen så har jag verkligen det, och andra dagen så finns det något litet i mitt hjärta som bankar för han.
          Förut så hade jag förhoppningar om att vi skulle bli tillsammans igen, men nu känns det bara att han är ett äckligt
          stort svin som har varit otrogen mot mig med tjejen som han nu är med.
          Så tyvärr så kan jag inte ge dig ett säkert svar på den frågan, eftersom jag inte ens vet det själv..

5, Vad är "målet" med resan ner till Vänersborg? Vad vill du få ut av den?
Svar: Jag vill träffa min vän Madelene, Willes halvsyster som nu bor där nere och pluggar.
          Vi har inte träffat varandra på nästan ett år.. Det jag vill få ut av den är att träffa Madde, och ha roligt där nere!

6, Vad går du/gick du på gymnasiet?
Svar: Jag gick idrott och hälsa med inriktning Hälsafriskvård.

7, Vad gillar du att göra på fritiden?
Svar: Jag gillar att umgås med mina vänner, partaya, resa, spela innebandy och bara vara :)

8, Har du körkort?
Svar: Nej, men jag och min äldre syster pratade faktiskt om att ta en intensvin kurs i slutet av Mars i Wilhelmina.
          Jag hoppas som fan att det blir av :)

9, Vem är din bästa kompis?
Svar: Har väl ingen direkt bästa kompis, gillar alla lika mycket och på olika sätt :)

10, Vad jobbar du med?
Svar: Jag jobbar på Mcdonalds sedan 13juni 07.. Söker dock nytt!

11, Vilken/vilka bloggar läser du dagligen?
Svar: Ja, det blir allt från mina vänners till din stora bloggarna, dvs, Kenza mm.

12, Vill du be en berömd bloggerska?
Svar: Ja, det hade ju aldrig varit fel. Tjänat pengar på att skriva lite rader då och då ;)

13, Snusar eller röker du?
Svar: Ja, snusar och röker. Dock röker jag inte lika ofta mera.

14, Gillar du att shoppa?
Svar: Ja, dum fråga ;p Det gillar väl alla tjejer ;)

15, Vilken årstid gillar du bäst?
Svar: Sommaren! Jag hatar vintern!

16, Vill du gästblogga i någons blogg?
Svar: Ja, i Kenzas :)

 17, Vad vill du ändra hos dig?
Svar: Längden, hade velat vara lite längre :)

18, Hur träffade du William?
Svar: Genom Madde min kompis, hennes pappa är tillsammans med Williams mamma.
          Vi hade varit vänner i 3år innan vi blev tillsammans, och från början var det verkligen, Nej inte skulle jag kunna bli
          tillsammans med han. Han är inte alls min typ. Men det ändrades, jag blev kär riktigt kär i en underbar kille
          och fick träffa hans underbara familj, ångrar mig inte alls att jag träffade dom!

19, Vad tycker du om Björn Gustafsson?
Svar: I LOVE HIM! Hans charm, hans leende, hans guldlockar, SKULLE KUNNA DÖDA FÖR DOM :)

20, Jag har som aldrig fått någon uppfattning om vem den här Johan är, vem är han?
Svar: Johan är mammas ex, dom var tillsammans några år och han var som en pappa för mig och mina systrar.
          Han dog av en överdos några månader efter mamma och han hade gjort slut. Hade han stannat hos oss så hade
          han nog levt idag, med oss...

21, Vad är det pinsammaste du har varit med om?
Svar: Hmm, ingen aning alltid.. Måste fråga Olli :p
          Hon visste inte heller, men det är väl kanske när man har råkats skicka fel sms till någon eller ramlat när en
          massa folk tittar på, som när jag ramlade i trappen på Kungsfågel ett exempel..

22, Vad är det bästa som har hänt dig?
Svar: Det var nog när jag träffade William på Landvettersflygplats i Göteborg.
          Var skitnervös och så ser jag han komma in och det var som en dröm som gick i uppfyllelse.
          Hjärtat bankade och jag kände bara hur jag skakade typ. Men sen var det en dröm, att få första kramen/kyssen
          var det som att livet stannade upp i några sekunder.

Nu var det slut på frågor, hoppas ni har fått svar på allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0