tidsfördriv.

VEM
Saknar du? Johan Pettersson
Rörde dig sist: Mamma tror jag
Vill du slå: Hmm, vet inte? 
Kramade du sist: Kommer inte ihåg?
Vill du prata med: Johan
Skrek du på sist: Mamma
Sårade dig sist: Det var han det med ett stort D
Gjorde dig riktigt glad senast: Hihi, deni ;)
Fick du sms från senast: Lukas Brehm
Ringde du senast: Syster
Ringde dig senast: Janne, men kunde inte svara


HAR:
Har du för många vänner:
Nej!
Färgat håret: Ett antal ja.
Brutit några ben: Nyckelbenet :D
Några piercings: 3 i öronen, och tungan
Egen dator: Ja, eller mamma köpte det till oss, men syster har hennes och mamma kan inte datorer, så hon skiter i det.
Bra självförtroende: Som fan, eller det beror på dag till dag.
Bjudit ut någon: Jo
Varit kär: Jo
Dumpat någon: Ja
Tuttat eld på nått: På papper ;p
Gjort något olagligt: Vem har inte det?

Hur:
Fördriver du tiden: Vänner, träna, stan m.m.
Mycket pengar har du? Inget alls typ, men så jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Lön + mamma!
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin
Ofta städar du: Mamma är pedant, så väldigt ofta.
Många stör du dig på: Finns en del ja.
Ofta träffar du din familj: Varje dag, dock inte pappa och mina andra syrror.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Det vet jag att jag kommer bli.
Att folk tycker om dig: Det tror jag, eller vet. Annars skulle dom inte vara med mig.
På ett liv efter detta: Absolut!
Att fiskar kan tänka: Nej.
Att du kommer leva länge: Det tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0