.

jag försöker ta reda på vem jag är. på vad jag vill göra.
men allt är en ända stor röra. hur kan man komma upp från botten om livet är en stor jävla röra?
det tar lixom stopp, och då orkar man inte mera.

jag försöker att inte ha dig i mina tankar. men det är förjävla svårt ska du veta.
jag vill inte gråta mig till sömns längre, och vakna upp med svulla ögon och låtsas som att jag har sovit
för få timmar.
jag orkar inte komma på jobbet varje gång och försöka vara trevlig och glad när jag egentligen bara
vill lägga mig ner och gråta.
vad gör man när man är längst jävla nere på botten och försöker komma upp?

ingen vet hur jag mår.
inte ens mina bästa vänner.
jag försöker kunna prata om dig, om hur jävla kul det skulle vara att dra ihop ditt gäng med jag och ida och
spela basket, grilla, bada och få en jävla massa skratt.
vem försöker jag lura?
lurar jag mig själv att det inte finns nå känslor där inne i hjärtat?
för det kan jag fan lova att det finns.

idag var dagen jag har försökt förtränga.
vill bara att det ska vara en dröm.
men det går inte. jag vill inte att DU SKA VARA 4MIL IFRÅN MIG!
jag vill inte att du ska vara 140mil ifrån mig.
jag vill att du ska vara 1meter ifrån mig.
jag vill att du ska vara med mig när jag behöver dig.
jag vill vara den som du träffar direkt du kommer upp
jag vill vara den som får dela mitt liv med dig.
jag vill vara tjejen som är din flickvän när dina vänner frågar vem det är.
jag vill inte vara någon annan.


All i need is you.
Now i can't make it throught.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0