MICHAEL JACKSON

Sitter och diggar MJ:s låt The way you make me feel.
Helt wonderbar låt!

Solen har varit framme idag, första gången på 2veckor typ?
Apvarmt ute idag när jag skulle och handla, och jag hoppas fan det håller i sig.
Skulle behöva en personlig väckarklocka som väcker mig om det är sol ute, och låter mig sova vidare
om det inte är sol ute.

Annars händer det inte för mycket, häng på Hertsön mestadels nuförtiden med Ida.
Basketlir och filmtittande, det är sommar det!

Nej, nu ska jag springa ner i tvättstugan, sen kommer Ida nångång och då ska vi ut och promenera med Johan.
Som har blivit Lulebo för en vecka ;D Grattis, Luleå är bättre än Boden!


mosters älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0