STÄDA

skulle behöva städa.
men har inga krafter kvar, så ska ta mig en nap och sen hoppas på att jag kan städa.
ska städa hela läggan från golv till tak, dammsuga och skura för den delen också.
det ända som fattas i våran lilla lägenhet är en tvättmaskin, fan så underbart det skulle vara.

btw, så ringde jag och bokade tid på vårdcentralen imorgon klockan 10.
ska fixa läkarintyg till chefen och kolla upp min förkylning som jag tror är svininfluensan.
sen efter det måste jag skynda mig till aeon där jag ska göra min andra tatto, ååh jag är så lycklig ♥

nej, sova en sväng var det.
orkar knappt hålla ögonen öppna, och kroppen gör ont efter allt hostande.
kan fan inte ens bära bh för det gör så jääääääääääävla ont!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0