Torsdag

Till er som har komenterat:
För det första, om DU tycker det är så jävla tröttsamt att läsa om mina problem, behöver fan inte läsa min blogg.
Jag bryr  mig fan inte om 1 eller 5 läsare mindre, jag bryr mig inte om DIG, jag tycker DU bara är tragisk.
Har DU inget bättre för er? Jävla idiot säger jag bara.

Nej, nu till något helt annat.
Det blev fan en promenad för mig och Ida till Boden.
4timmar och 50minuter tog det. Shit pommes alltså vad det känns.
Överbelastat knä och känner mig som en 90+are.
Annars har det inte hänt så mycket, hängt ute på Hertsön och lirat basket och sett film.

Nu är jag i Kalix eftersom jag inte kan jobba pga mitt knä.
Skönt att vila sig lite.
Väntar på maten nu, kyckling i gröncurry, FYFAN VAD GOTT SÄGER JAG BARA!
Tur att jag inte åt frukost :p För jag kommer äta som en gris.

Nej, ska ta och vara social nu.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0