YOUNGBLOOD

har nyss städat, eller ja städat och städat.
slängt in kläderna i garderoben, och fixat med disken, som fan inte var liten.
tur som fan att vi har diskmaskin =)
har även hunnit fixa musik tills imorgon, satt färg i utväxten, sovit några timmar.
nu ska jag fortsätta med vardagsrummet, sen sova.
vårdcentralen imorgon klockan 10. uah! men kan glädja mig åt att jag tattar mig efter det =) he kommer bli naaajs!


 man skulle ju inte tacka nej till erik nej!
fyfan så läcker kille, attans att dom inte kommer på varken pdol eller lk..
brukar ju vara en tradition att se dom varje sommar.
nåja, får duga med att se han på datan lite då och då.
och det tackar man ju inte nej till heller.

puss på er, och ta det lugnt i helgen :)


Kommentarer
Postat av: joru

du borde straffas hårt för att du vill ta i emd! och kalixkillar vet jag inget om men tjejerna har en tendens till att leverera ;)

2009-07-27 @ 13:50:02
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0