090608

"Du föredrar henne framför mig, du föredrar henne framför mig, du föredrar henne framför mig,
du föredrar henne framför mig,
du föredrar henne framför mig."

Det ekar i min skalle. Men om jag ska vara helt ärlig, så gör det faktiskt inte så ont.
För nånstans inne i mig, långt/djupt inne i mig så känns det som att vi kommer hitta tillbaka till varandra.
Men man ska aldrig säga aldrig.

Jävla grym helg alltså, lite omoget bara när EN föredetta vän pekar finger.
Jäääääävligt moget & jag tar inte illa upp som du hoppades på :)
Nåväl, farmen var grym. EMD var grymma, fyfan, längst fram stod vi och hoppade och skrek,
trodde där ett tag att jag skulle tappa rösten. Men icket.
EMD BABY EMD, EMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMD I LOVE THEM!
Så lördagen blev galen som fan!

Och fredagen åkte jag och Ida till Kalix, det var ju krogfesten.
Första och sista gången jag går ut i Kalix, never ever again!
Förfest hos mig, sen vidare till hotto.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0